crazy love

Si dac`ar fi sa fiu nebun,
ce`mi pasa mie?
ce`ti pasa tie daca azi, sau maine,
nebun oi fi, nu`mi pasa mie!
sa fiu nebun in lumea mea,
sa fiu stingher, sa mor de nebunie,
dar tu sa nu`mi iei dragostea,
si de mi`o iei, ramai cu mine,
cu tine nu`s nebun!
cu tine eu sunt eu.

si cine crede`n nebunie?
nebun sunt eu ca te iubesc pe tine!
nebun sunt eu cand nu esti langa mine,
de dor ma pierd in lumea mea,
si`n mine arde flacara iubirii,
de vrei sa`ti dau iubirea mea,
de vrei sa`mi dai iubirea ta,
ramai acuma langa mine,
ramai sa mergem amandoi in lume!

si dac`ar fi sa ne desparta lumea,
cu vorbe dulci si vorbe`amare,
in nebunia mea m`as pierde,
m`as pierde in lume. in lumea mea.

Un comentariu:

diana spunea...

superba

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...