Iubirea Sfanta.

Dac`as putea o clipa doar
Ca sa dau timpul inapoi
Dac`as putea... E in zadar!
Caci ce s`a scurs a fost un dar...
Timp ce`a trecut nu mai revine
Si stim cu toti,
El nu se`opreste pe coline
El nu sta`n vai sa ne astepte
Ci trece ca un gand
Ca o poveste...

"Dac`as putea da timpul inapoi"
Mai auzim de multe ori...
Dac`am putea, iar am gresi
Si`am mai gresi de mii de ori
Ca`n noi e`un om sortit pierii
E`un trup misel ce`i din tarana.
E om!

Si totusi...
Dac`as putea o clipa doar
Sa ma indragostesc fara habar
Fara sa stiu ca am sa sufar
Iti spun, eu... tot de tine m`as indragosti
Insa... altfel...
M`as mai indragosti o data tot de tine
Mai sfant, mai pur... Dar tot de tine.
Tu esti din Dumnezeu ...

Iubire Sfanta...!

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...