printi si printese...

Tu esti printesa care
Din ochii blanzi trimite raze
De un senin albastru cum e cerul
Razele care, in chipul meu
Au creionat o frumusete`aparte.
In mintea mea ce de departe
Nu`nchipuia atata splendoare.
Iar parul tau ce lin in valuri
Acoperea frumos umerii tai
Cum vara lanuri aurii
Se`apleaca in bataia vantului
Asa, incet si lin cu cantec dulce
Cu`n susur bland parca se auzea
Cantarea ce inima ta soptea inimii mele...

In chipul tau nu am citit mistere
Misterele sunt greu de inteles.
Dar tu, atat de simplu,
Cu frumusetea care`oglindeste
Din inima pe chipul tau senin
Atata dragoste si simplitate
Si tot ce`i mai frumos in om...
Tu`ai reusit s`atingi cu inima ta cerul
Sa il cobori in mintea mea
Sa strangi tot ce e mai frumos din lume`n ea..

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...